sovmorgon

fick sovmorgon av lilleman idag vilket var väldans skönt :) lilleman verkade vara väldigt trött igår för han sov typ genom hela dagen och inatt har han sovit jätte bra också så det har varit skönt :)
idag blir det antagligen stan för mej och Elvin ska vara hemma med pappa.. skönt att få komma ut lite själv då jag är hemma med Elvin 24/7 men tycker ju om det också fast ibland är det skönt att bara få vara utan Elvin i några timmar så man hinner sakna honom lite;)

så iaf så ska jag hem till Erika och vi ska sitta och ta det lugnt och dricka lite öl bara sen blir det väl hemgång för mej inte allt för sent då det är en dag imon också :)

gud jag kommer sakna ihjäl mej efter honom ikväll.. jaja men de är bra att han är med sin pappa också för han är sån himla mammagris så det behöver han..
men det är ju liksom inte konstigt att han är det eftersom han bara är med mej varje dag nästan hela tiden

nä nus ka jag nog snart gå och käka lite frukost så kanske Elvin ska få lite gröt det gillar han eller så väntar jag så får han "lunch" sen majs och potatis pure hehe

jaja jobbet ringde igår och nu har jag iaf sommarjobb i sommar vilket känns gött för då kan jag spara mina dagar så om mikey inte får semester så tar han ut pappa dagar då kommer man saknar Elvin ännu mer fast jag ska ju jobba natt så då jobbar man ju 2 dagar ledig 3 jobbar 3 dagar ledig 2 typ så det kommer bli bra,,
sen sa jag även att dom kan ringa mej på helger och kolla ifall jag kan jobba så jag får in lite extra pengar ibland hehe


jaja nu vankas det frulle

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0