sunday

Japp då va de söndag igen.. det går alldeles för fort detta helt sjukt.. i fredags var jag ju som sagt ute med Erika och det va roligt sen igår gjorde jag inte mkt tittade på film och bara slappade hela dagen.. och Mikey gick och la sig tidigt jo för gissa vad han skulle göra idag..... jo jobba som han gör varje helg.. visst de är pengar men ja äh skit samma..

idag ska vi nog åka och hälsa på Raymond och hans tjej och sen ska vi nog åka till Tommy och Fia för jag vill gosa med fasters lille bebis Dexter:)
haha Elvin är så söt så fort jag tittar på honom så ler han världens leende haha usch jag ville inte gå upp i morse han låg först och pratade i sängen sen märkte man att han blev mer och mer gnällig för han ville att jag skulle ta upp honom haha så då va det bara att gå upp..
har inte sovit alls bra i natt.. först när jag gick och la mej kunde jag inte sova, sen när jag väl kommit lite till ro vaknade Elvin och sen skulle jag försöka sova igen och sen vaknade Elvin en gång till inte för att det skulle vara mat vet inte varför han vakna..

men då tog det en stund att få honom att somna och sen vaknar han senare igen och vill ha mat och sen gå upp.. ja snacka om att det har vart ryckigt i sömnen i natt..

nu ska vi snart käka frukost Elvin ska få gröt och jag ska ta mej lite flingor och en smörgås tror jag mums!!

Å nu väntar jag med spänning på mina grejer som ska komma till naglarna i veckan:D hihihi det ska bli så kul att göra snygga designer;)

Jaja nu vankas de frulle

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0