tidig morgon

idag blev det en tidig morgon då lilleman vilel gå upp vid halv 7 hehe men men de e sånt som man får räkna med när han lägger sig tidigare än vanligt..
och herregud förstår mig inte på fk!! dessa dagar som nu malin så snällt har förklarat för mej hur jag ska göra att dom inte skäms på fk alltså dom vill bara lura en hela tiden! men nu som sgat har malin förklarat för mej så ska försöka göra mitt bästa med pengar som jag redan får så dåligt av.. ska la ringa till mitt jobb och säga att jag jobbar extra någon helg då och då.. det får helt enkelt bli så! måste få in lite extra pengar annars går det inte runt och man vill ju kunna unna sig saker och göra saker nu när man har en son som vill se och hitta på grejer!

jaja usch blir bara deprimerad av de bläää

jaja idag gick iaf goding till jobbet igen han va bättre nu så de känns ju skönt! nu är det bara jag och lilleman som ska sluta och hosta och snörvla!
fast mej skiter jag i än så länge bara Elvin blir frisk han hostar hostar vill ju att han ska bli frisk nu så vi kan åka och hälsa på fasters lille Dexter! vill verkligen träffa den lille bebisen nununu!!!!!! men kan ju itne gå dit när vi e sjuka liksom vill ju inte att Dexter ska bli sjuk direkt när han har kommit till världen.

jaja nu kallar lilleman på mej dags att leka lite med honom

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0