trötter

Ja då ska man snart lägga sig.. Är trött hela tiden.. Elvin är ju inte riktigt sig själv.. Han har vart gnällig i flera dagar och jag fattar inte vad de e.. Det ända som hjälper är om han få ligga på mej.. Och det får han ju göra då undra vad de e som sker.. Jaja vi får väl se ifall de går över snart:). Imorgon ska jag ringa vårdcentralen då jag har hat sjukt ont i magen i de senaste typ vid äggstockarna så måste kolla vad det är.. Det är ju inte så himla bra att gå med det om de nu är nåt vilket de borde vara eftersom jag har ont om man känner på de eller om jag hostar eller kommer emot det, och sen kan det bara göra ont helt plötsligt sådär.. Jaja vi får se vad dom säger imon. Idag har jag verkligen inte gjort nåt förutom vart med Elvin när han har vart som han har vart.. Nu längtar jag tills mina nagel grejer kommer är så himla sugen på att pröva de;) nä nu hoppas jag elvin somnar riktigt snart så jag får sova godnatt alla pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0