Vilken dag!

denna dagen har det vart full rulle ända sen man gick upp i morse.. ja som sagt i morses ringde jag bvc för lilleman va så himla hostig så vi fick en tid med en gång så fick utskrivet bricanyl så det ska utvidga luftvägarna så hoppas nu det hjälper!
Sen efetr det åkte vi in till stan hämtade lite kläder och sedan gick på stan en stund innan sanna och tess kom:)
tiden bara rusar iväg när man är med dessa tjejer! <3

sen körde sanna hem mej efter 3 timmar fika typ haha och vi tjötade lite innan hon åkte hem igen.. så nu sitter jga här hemma och ska äta korv med bröd då jag är sjukt hungrig för att jag inte har typ ätit alls mkt idag..

så det va lite uppdatering för nu kallar korven haha

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja kom på att jag inte heller hade ätit sen frukost nu när jag kom hem.. mohaha.. va helt svimfärdig, så niklas gjorde i ordning nåt att äta till mig :) tack för idag gumman.. Älskar dej <3 puss

2011-01-20 @ 20:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0