vilken natt!!

ja herre vilken natt Elvin har typ vaknat varje timme så jag har vart uppe typ hela natten! men men så kan de vara ibland men tänkte att M skulle gått upp nu på morgonen eftersom jag typ inte sovit ett skit inatt..
men icke så de va bara att gå upp
Elvin är fortfarande snuvig och hostig när ska detta gå över?? vill bli friska nu!!
gud vad trött jag är haha
jaja får la sova sen på dagen när Elvin sover eller nåt

hehe nu ligger lillen och tittar intensivt på bolibompa min sötnöt tjötar för fullt gör han också haha
undrar ifall tänderna håller på att växa uppåt? eftersom han är så himla gnällig och dregglar som en tok jaja vi får väl se

Nepp orkar inte skriva mer

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0