vill bli friiisk!

japp här är vi fortfarande sjuka:(  tråkigt som tusan! vill att vi ska bli friska nu!!
och nu när jag börjar bli bättre då blir mikey sjuk:( jaja inte mkt man kan göra åt!


och jag som skulle gått på föräldragrupp imon för vi skulle prata barnmat men icke! men som tur är så vet man ju lite ändå! eftersom man har vänner och en syster som har barn:)

så nu ska Elvin snart få smaka på sin första portion mat:) ska bli skit roligt och se hur han reagerar:P
fasen vad de ser ut här hemma nu när vi är sjuka:( vi har ju itne orken till att göra nåt så det ser verkligen ut som ett bombnedslag!

får ta tag i det när vi blir friska igen hehe
hade egentligen behövt gå till affären idag och köpt ersättning till lilleman men det får nog vänta tills imon han har ju så det räcker tills imon..

ja annars sitter jag ivrigt och väntar på mina paket från tradera hehe ni får snart reda på vad det är :)
ska bli sjukt kul!

jaja nä ska la slänga mej framför tven nu :)

Puss!


Även fast Elvin typ bara är 4 månader så kan man inte fatta hur liten han har varit! det är helt sjukt jue!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0