Alingetexaz

Japp är i alingsås i några dagar.. Känner att jag behöver detta så får se när jag åker hem igen.. Imon ska jag börja mitt nya liv och träna på sportlife ÄNTLIGEN så nu är det bye bye fat!!! Haha så nu är det inget godis eller fet mat nu får det baskenimej vara nog! Haha så imon ska jag köpa ett par träningsskor och kolla efter ett par tränings byxor.. Får la se ifall jag hittar nåt. Känns faktiskt otroligt bra och känner att jag verkligen behöver detta.. Cyklade idag för första gången sen innan jag fick Elvin och herre min jesus det va jobbigt och så jobbigt tyckte jah inte de va innan men nu ska jag slm sagt ta tag i detta mohaha alldeles strax börjar en unge i minuten wiiie love that show! Jaja vet inte vad jag ska skriva mer så skriver nåt när jag orkar och kommer på nåt hehe pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback