Det går bra nu!

Det känns riktigt bra med träningen nu alltså! Va och träna igår med typ 40 min på gå band och crosstrainer! Och ikväll är det body combat igen gött som tusan förutom att jag har träningsvärk allan men får köra på så gott de går;) haha idag är sista natten i stan iaf.. Kommer vara skönt att få komma hem samtidigt som jag trivs som tusan i asås.. Men har ju sökt en lgh här nu så nu håller vi tummar i får och tår att vi får den! Hade vart underbart!!! Idag ska jag och Elvin fika på stan med Sanna min fina Sanna<3 sen som sagt är de träning ikväll;) nä om man kanske skulle gå och göra iordning sig lite kanske hehe hoppas alla har en bra dag! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0