hej hej hemskt mkt hej

SOL är det idag wiiie! och om 1½ timme ska vi till bvc på 6 månaders kontroll hehe ska bli roligt och se hur lång han har blivit och hur mkt han väger min lille knubbis :P

gud vad han har börjar vakna tidigt vaknar typ 6 varje dag och vill gå upp bara för att det är så ljust ute.. så måste hitta en riktigt mörk rullgardin så han kanske sover lite längre eftersom solen lyser på framsidan där vi sover så blir de skiiit ljust i vårat rum så nu får vi skaffa de i hopp om att han kanske sover längre.. för innan när de va mörkare sov han mkt längre men icke nu inte..
det löser sig:)

snart är det helg igen och mikey ska på marsnatta på lördag med janne och line och jag ska nog till erika med Elvin och titta på film å bara mysa hehe
känner inte för att gå ut tycker inte det är roligt på hotellet och sen när de är marsnatta kommer man inte ens fram någonstans för de är så knökat med folk.. man kan ju knappt gå på toa för det är miljon lång kö så orka!

hoppas bara nu att han fixar skjuts hem för annars kommer jag ligga vaken hela natten och tro att nåt har hänt! usch och fy!

imon är det löning! äntligen!! haha fast pengarna försvinner ju hur fort som helst :S jaja så kommer det nog alltid vara,,

nepp nu ska jag göra lite nytta!

ha det gött hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0