lååååång natt!

herrreeeguud vilken natt! Har aldrig sett Elvin såhär innan.. Jag har la fått sova en timme högst.. Han har bara gnällt och gnällt och jag vet inte vad de e med honom.. Han va inte såhär på dagen idag.. Ligger och tittar på the green hornet Elvin har somnat men så fort jag lägger mig för att sova så börjar han om igen så jag får helt enkelt vara vaken ett tag till sen får goding gå upp med honom så jag får lite sömn iaf.. Skulle ju även gått ut idag men det blir det nog ingenting med när Elvin är såhär.. Nu vaknar han igen sover inte om man inte klappar han på ryggen.. Vet inte vad de kan vara :( det gör ont i mammas hjärta att höra dej såhär:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0