Majsvälling

japp Elvin är fortfarande dålig.. tor jag går in i väggen snart om detta fortsätter herregud jag är helt utmattad! men ringde bvc idag och hon tror att han kanske inte tål vällingen så han ska bara gå på majsvälling men nu är det så att min käre lille son inte gillar majsvälling så jag får blanda ut den med ersättning hälften hälften så vi får la se hur de går.. sen trodde hon att han kanske kunde vara gluten allergiker men vi får se..

sen får han heller inte äta 6 månaders gröten utan bara 4 månaders så det är så det får bli.. han har typ vart vaken hela natten och gnällig för de har krampat i magen.. stackarn

och jag är verkligen helt slut orkar ingenting här ser det ut som fan hemma och vi behöver tvätta men jag har ingen ork till nåt så de får väl se ut såhär tills imon iaf för jag orkar verkligen inte idag..

soorry för den dåliga uppdateringen men orkar inte just nu och naglarna orkar jag inte heller så får ta tag i det snart igen..


JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: dreadsbruden - 20 år och gravid

sv: Tack! :D

2011-03-15 @ 16:39:46
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0