på bättringsvägen..

Goding börjar bli bättre och svar till line nä det är inte magsjuka han har inte spytt.. Ellebus har sovit bättre inatt faktiskt vaknade typ till vid fem och låg och jollrade lite men somnade sedan om till halv 8 så det kändes rätt gött hehe
och då sa goding att han skulle gå upp med Elvin så jag fick sova lite men icke iat så somnade han om så troligt va det liksom haha

föresten så har jag gått ner typ 3 kilo (eftersom vi inte har nåt gott hemma ;P ) hehe känns gött har gått ner allt från graviditeten + 6 kg så det känns bra men har fortfarande minst 10 kg kvar eftersom jag redan var "lite större" innan och vill bli lite fit igen ;) sen att jag aldrig kan gå i binkini igen känns lite surt haha men men de e la bara att vänja sig.. :P
mitt val visst det är klart jag kan gå i bikini men nää känner inte direkt för det nää..

måste verkligen gå till affären idag behövs handla lite mjölk och frukt och sådant.. frukt har blivit min stora passion nu när jag inte sa käka godis och tuggummi  hihi just nu ligger Elvin på filtar på golvet och gosar med sin ena elefant
föresten så skrev jag ju för ett tag sen att han bara rullade från mage till rygg hela tiden men så i förregår la jag honom på golvet för jag skulle fixa en grej då hade han vänt sig från rygg till mage bara så där haha gullunge :)

känner mej hyfsat pigg idag faktiskt då jag har fått sova betydligt mkt mer än vad jag har gjort dom andra nätterna.. så hoppas detta humöret håller i sig har lite huvudvärk bara som jag hoppas inte håller i sig

Men men nu ska jag fortsätta kolla runt lite får se ifall jag orkar pilla lite med mina naglar idag så ni får lite bilder:) tycker också att dom naglarna jag nu har är lite för långa så ska korta ner dom lite

jaja hörs senare Puss!

Filippa Alicia och Elsa som inte ses på bild inspekterar när jag byter blöja på elvin väääldigt intressant ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

fin bild ! :)

2011-03-03 @ 11:26:26
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken fin blogg du har och vilken söt bebis =) Tack för besöket på min blogg =)

2011-03-03 @ 20:41:51
URL: http://www.jessicasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0