tooodiilooo

så var det söndag igen! helgerna går för fort! fast ända sen man fick Elvin har tiden gått i super speed! herregud min lille knodd är ju redan 6 månader vad hände där?!
inatt har man ju ställt om kl så nu kommer det ju bli konstigt med sov rutinerna eftersom han brukar somna vid 7 på kvällen kommer den ju vara 8 nu men men så får det väl bli då..

Goding kom hem kl halv 4 inatt trodde faktiskt han skulle komma hem senare eftersom hotellet stängde kl 3 men men han orkade väl inte vara kvar och så jätte full va han inte men pengar hade det gått åt.. hmm karlar!!
fattar inte hur man kan slösa så mkt på en kväll alltså det gör jag aldrig när jag är ute man dricker redigt innan man går ut och sen kanske man köper nåt där inne men men gjort är gjort..

gjorde ju lines naglar igår med som jag tänkte skulle få komma upp i ett eget inlägg faktiskt.. så nu ska jag äta lite frukost sen ska jag vänta på att M går upp så han kan ta Elvin medans jag går ut och springer en stund och om han inte vaknar på länge så går jag ut och powerwalkar innan med lilleman och hunden!

Puss!

Elvin just nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0