Whine!

ja nu ska jag gnälla lite för jag är verkligen helt slut! i natt som sagt har jag mått helt kasst kall svettades hela natten och hade ganska smått panik för att magen gjorde så ont.. va ju hos läkaren för ett tag sen och fick reda på en sak där som jag nu tror kanske har förvärrats tyvärr.. men hoppas inte!
det gör ju ont på precis samma ställe bara att jag mår illa denna gången och mår inte alls på topp..
Iaf så ringde jag sjukvårds rådgivningen och ska ringa till läkaren imon så jag får en tid dit så jag kan kolla allting igen.. suck aldrig får vi vara ifrån läkarna har fasen vart på borås sjukhus konstant sen Elvin föddes känns det som för är det inte jag så är det Elvin..

Och min käre son som inte heller är bra.. han har verkligen bajsat i varenda blöja hela denna dagen för han är så dålig i magen.. och gnäller eller nästan skriker har han också gjort hela dagen vill inte ens sitta i min famn vill liksom inte göra någonting.. stackarn när ska detta få ett slut?
han va helt knallröd i hela rumpen nu ikväll.. och förstår inte varför han inte blir bättre i magen??
jag ger honom majsvälling som ska vara skonsam för magen blåbärspure, banan som ska vara lite förstoppande och ingen fiber välling alls..
jaja får la se hur han är imon han har inte haft någon feber idag iaf..

skriver imon igen efter jag har ringt läkaren eller vart där..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0