ja jag veeet!

japp nu sitter jag här igen! det va ett jävla bra tag sen kan jag lova! men orkar faktiskt inte sitta här så mkt längre har så mkt annat just nu..
ja vad har hänt i det senaste?
Elvin växer och växer och utvecklas mer för varje dag det är helt sjukt att han redan är 8 månader! (idag faktiskt)
han kan nu åla sig omkrång säger mamma och pappa och börjar lära isg att vinka hihi han brjar bli såå stooor!

ja vad mer då? jag var faktiskt ute i lördags för första gången på vääääldigt länge och det va skit skoj jessica och jag brukar faktiskt ha jävligt skoj :) haha

annars händer de inte så mkt mer i mitt liv just nu.. hehe joo de gör de men vääägrar säga mohaha ni märker snart när jag inte kan hålla mig längre ;) haha
skulle även vilja ändra min header nu bar till nåt enkelt typ 3 bilder bara en en på elvin som liten och elvin nu och en på mig och mikey sen är det faktiskt bra :) någon som känner sig manad? hihi

ååh vad jag vill berätta men men får hålla mig ett tag till!  jag vet den första tanken ni kommer på men är det de? är ni säkra? haha ja de får ni se!

men men vad annars? Elvin ligger just nu och sover han åt lunch innan han somnade så han lär la sova ett tag :)
gjorde ju kassler broccoli och potatisgratäng igår och han äääälskade det! känns hur bra som helst! har även legat på latsidan med träning och kost just för tillfället då jag har fått massa dåliga besked hela tiden men tar upp det snart igen! hoppas jag!

jaja nu ska jag städa så skriver när jag orkar igen!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0