lalalala

kom inte på någon huvudubrik mohaha jahopp sitter nu och käkar lite flingor och har lagt lilleman en stund för han va sååå himla gnällig för han va trött..
idag har jag stääädat massor herregud va sketet de blir fort.. städar ju nästan varje dag ändå hmm hade vart gött med en personlig städare hemma haha nää tycker faktiskt de e göttatt städa ibland när man ser hur ren och fint det blir :)

i helgen har det bara vart lugnt suttit och kollat film och myst med Elvin.. jessica och karin va här i lördag och det var väldans trevligt massa tjöt och stoj ;) min käre sambo va nämligen chaufför till trollhätte crusingen.. så han kom inte hem försen typ kl 4 på morgonen och igår va han i gbg hela dagen typ se det blev inte mt umgås där inte men men vi får la ta igen de nu när han är lång ledig tll helgen :)

och ni som undrar hur de går med naglarna... jo jag har lagt det åt sidan lite varken orkar eller har tid just nu så det får vara..

jaja nu är det inte långt kvar tills min hemlis avslöjas tror ni att de e de ni tänker på eller är der nåt annat? hmm vem vet jo JAG hahahaha

ä usch vad elak jag är mot er ;)

nepp nu ska jag göra annat

PUSS



Jag och M i varberg för två år sen och snart ska vi dit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0