Söndag!

japp då vart de söndag igen.. och jag och Elvin är inne i stan denna veckan då mikey jobbar sent och vill inte vara hemma för det är sjuukt tråkigt att sitta ensam hela kvällen.. så ska vara här träna och bara koppla av tänkte jag.. har vart rätt mkt nu i de sista..
Elvin somnade för en liten stund sedan så nu ska jag njuta av min stund framför tven eller nåt hade velat träna egentligen men de blev så sent och sen känner jag mej lite mosig i  huvudet..

men men undra vad man ska göra denna veckan? vet att jag och Elvin ska träffa jessica men sen vet jag inte så mkt mer.. någon som vill ses?

Fick köpt mig en barnsadel till cykel nu i helgen så nu ska det ut och cyklas med Elvin vill jag lova! slippa ta med sig den klumpiga vagnen överallt och bara kunna cykla fort dit man vill!

åååh min hemlis snart snart äntligen!! hihi men snart kan jag inte hålla mig längre men vill inte berätta än så ni får faktiskt vara nyfikna en stund till hihi

ja vad annars då igår va vi och städade i pappas lgh hittade massa kul hehe
nä nu ska jag nog slänga mej framför tven

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0