usch:(

såg precis på teen mom 2 på mtv och jag kan säga att jag grät som tusan! så hemskt! det va en tjej där somk har tvillingar och hon upptäckte att den ena tvillingen inte utvecklades som den andra, tex att den inte kunde stödja på benen och det ena benet va typ vänt inåt..
så dom gick till läkarn och han trodde att hon hade en nervskada så dom skulle göra magnetröntgen på henne för att det verkade som om det inte stog rätt till :( fyy farao för sånt!

och så va det en annan mamma till hon tar inte hand om sitt barn så hennes mamma tar hand om hennes son för att hon är ute och festar och röker på.. det är sjukt verkligen!
vissa ska verkligen inte ha barn! förstår inte hur man inte bryr sig?? jag skulle aldrig kunna göra nåt sånt! om jag har vart borta från elvin i någon timme så saknar jag han sjukt mkt!

jaja inte så mkt man kan göra åt tyvärr.. men de finns för mkt skit i världen!

Idag har jag och Elvin tagit våran första cykeltur ihop! och han verkade tycka om det då han satt och tjoade och va jätte nyfiken på allt omkring:) så imon tänkte jag att vi skulle cykla upp till jobbet en sväng och fixa så jag kan gå brevid innan jag jobbar i sommar!

sen vet jag inte så mkt mer som händer faktiskt.. ska nog träna hoppas jag! det är bara så mkt just nu att jag inte finner orken till de.. men hoppas på att jag har orken imon igen..
jaja nu ska jag kika runt lite sen blir det nog sängen ganska snart ha det så bra alla och sov gott :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0